Οι δυνάμει πελάτες της Hyundai στις ΗΠΑ που θέλουν να παρακάμψουν την αντιπροσωπεία, θα έχουν από το 2024 την επιλογή να αγοράσουν το αυτοκίνητό τους μέσω Amazon.
Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε την Πέμπτη τη συνεργασία με την Amazon στην Eκθεση Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες.
Οι έμποροι αυτοκινήτων στις ΗΠΑ θα μπορούν να πωλούν οχήματα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, καθιστώντας τη Hyundai την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει μια τέτοια δυνατότητα.
Η συμφωνία θα επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν ένα νέο αυτοκίνητο online και στη συνέχεια είτε να το παραλαμβάνουν είτε να τους το παραδίδει η τοπική αντιπροσωπεία σε χρόνο που τους εξυπηρετεί.
Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να αναζητούν στον ιστότοπο της Amazon τα διαθέσιμα οχήματα στην περιοχή τους με βάση το μοντέλο, το χρώμα και τα χαρακτηριστικά και στη συνέχεια να ολοκληρώνουν τη διαδικασία χρησιμοποιώντας τις επιλογές πληρωμής και χρηματοδότησης.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας των εταιρειών, η Hyundai θα συμπεριλάβει την τεχνολογία Alexa της Amazon στα αυτοκίνητα της μάρκας από το 2025.
Οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια είναι πιο θετικοί στο να παρακάμπτουν και τον έμπορο αυτοκινήτων, ιδίως όταν πρόκειται για νεότερα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων.
Περισσότεροι αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων το 2022 ήταν ανοιχτοί στην ιδέα να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο μέσω διαδικτύου σε σύγκριση με τους αγοραστές βενζινοκίνητων οχημάτων, σύμφωνα με μελέτη της Cox Automotive, μιας εταιρείας ερευνών του κλάδου.
Πηγή: Wall Street Journal
kathimerini.gr