Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Γιατί η Ινδία παραγγέλνει τα περισσότερα αεροπλάνα στον πλανήτη
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Κόσμος > Γιατί η Ινδία παραγγέλνει τα περισσότερα αεροπλάνα στον πλανήτη

Γιατί η Ινδία παραγγέλνει τα περισσότερα αεροπλάνα στον πλανήτη

Τελευταία ενημέρωση: 02/11/2023 22:30
Κόσμος
Share
3 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Καμία χώρα στον κόσμο δεν αγοράζει τόσα αεροπλάνα όσα η Ινδία. Οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της έχουν παραγγείλει σχεδόν 1.000 αεροσκάφη φέτος, ξοδεύοντας δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια, πόσα που δεν έχουν προηγούμενο στις αερομεταφορές.

Στο Νέο Δελχί, το Διεθνές Αεροδρόμιο Ιντίρα Γκάντι το οποίο είναι θα έτοιμο να υποδεχθεί επιπλέον 100 εκατομμύρια επιβάτες από του χρόνου, αναμένεται να γίνει το δεύτερο πιο πολυσύχναστο στον κόσμο, μετά το Διεθνές Αεροδρόμιο Τζάκσον της Ατλάντα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Και αυτό συμβαίνει σε μια τεράστια χώρα που εξακολουθεί να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα τρένα. Είκοσι σιδηροδρομικές μετακινήσεις αντιστοιχούν σε μια αεροπορική.

Καθώς η Ινδία εντάσσεται στο κλαμπ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, προσπαθεί παράλληλα να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες φιλοδοξίες της ανερχόμενης μεσαίας τάξης της. 

Παρόλα αυτά, τα αεροπορικά ταξίδια παραμένουν εκτός της οικονομικής δυνατότητας των περισσότερων Ινδών. Υπολογίζεται ότι μόνο το 3% του πληθυσμού της χώρας πετάει τακτικά. Σε μια χώρα όμως 1,4 δισεκατομμυρίων ανθρώπων, το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε 42 εκατομμύρια ανθρώπους.

Οι επωφελούμενοι της αναπτυσσόμενης αγοράς αερομεταφορών της Ινδίας είναι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές αεροσκαφών στον κόσμο: η Boeing στην Αμερική και η Airbus στην Ευρώπη. Τον Φεβρουάριο, η Air India, την οποία ο όμιλος Tata απέκτησε πέρυσι, συμφώνησε να αγοράσει 250 αεροπλάνα από την Airbus και 220 από την Boeing, συνολικής αξίας 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τον Ιούνιο, η IndiGo, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της χώρας με βάση τους επιβάτες και τις πτήσεις, παρήγγειλε 500 νέα αεροσκάφη Airbus A320.

Το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης των αερομεταφορών αφορά εγχώριες αεροπορικές εταιρείες. Οι αφίξεις ξένων τουριστών ανακάμπτουν μετά την πανδημία, αλλά εξακολουθούν να είναι σχετικά σπάνιες, ξεπερνώντας μόλις και μετά βίας τα 10 εκατομμύρια σε μια καλή χρονιά (περίπου όσο και η Ρουμανία). Ετσι, οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους προσθέτουν νέες χώρες στους προορισμούς τους προκειμένου να εξυπηρετήσουν τη ζήτηση των Ινδών για ταξίδια. Το Αζερμπαϊτζάν, η Κένυα και το Βιετνάμ συνδέονται για παράδειγμα με απευθείας πτήση από το Δελχί ή τo Μουμπάι.

Ο αεροπορικός διάδρομος μεταξύ Δελχί και Μουμπάι ήταν ήδη ένας από τους 10 πιο πολυσύχναστους στον κόσμο. Οπως και το Δελχί, το Μουμπάι διαθέτει νέους τερματικούς σταθμούς αεροδρομίων που θα ζήλευε οποιαδήποτε πόλη της Αμερικής. Η επέκταση, όμως, των υποδομών δεν περιορίζεται μόνο στις κορυφαίες μητροπολιτικές περιοχές της χώρας.

Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι αρέσκεται να επισημαίνει ότι ο αριθμός των αεροδρομίων έχει διπλασιαστεί στα εννέα χρόνια από την ανάληψη των καθηκόντων του, σε 148 από 74. Ο υπουργός Αερομεταφορών δήλωσε ότι θα υπάρχουν τουλάχιστον 230 μέχρι το 2030. Η κυβέρνηση έχει επενδύσει περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια δολάρια σε αεροδρόμια την τελευταία δεκαετία και ο υπουργός έχει υποσχεθεί άλλα 15 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: New York Times

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Ρευματοκλοπές: Λουκέτα, πρόστιμα και αφαίρεση άδειας για τους παραβάτες
Επόμενο Άρθρο Εξι στις δέκα επιχειρήσεις θα προχωρήσουν σε αυξήσεις τιμών

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Κόσμος

Χριστούγεννα: Η Βηθλεέμ πενθεί, η Ουκρανία γιορτάζει με τη Δύση

03/01/2024
ΚόσμοςΚρήτη

Υποτροφία Hubble της NASA σε Κρητικό επιστήμονα!

03/04/2024
Κόσμος

Ροβανιέμι της Λαπωνίας: LIVE εικόνα από το χωριό του Άη Βασίλη

18/11/2023
Κόσμος

Αυστρία: Δασκάλα απολύθηκε επειδή προσέφερε διαδικτυακά σεξουαλικές συμβουλές

15/01/2024
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?