Skip to main content

Σε δήλωση που κατέθεσε στο GOODnet.gr ο μαθητής που έκανε καταγγελία σε βάρος τεσσάρων εκπαιδευτικών λυκείου της πόλης, επειδή συμμετείχαν σε απεργία και του στέρησαν, όπως ανέφερε το δικαίωμα στην εκπαίδευση, αναφέρει:

«Ασκώντας το δικαίωμα μου στην ελευθέρια της έκφρασης

Με αφορμή τα τελευταία δημοσιεύματα που έχουν κατακλίσει την κλειστή κοινωνία του Ρέθυμνου με θέμα την καταγγελία μου στις 4 καθηγήτριες θα ήθελα να σχολιάσω, να ενημερώσω και να αφυπνίσω τους πολίτες αυτής της κοινωνίας που έχουν πέσει θύματα προπαγάνδας. Εγώ λοιπόν ένας μαθητής Λυκείου που τόλμησα να διεκδικήσω ένα συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα μου που δεν είναι άλλο από την εκπαίδευση, βρέθηκα αντιμέτωπος με τους διδάσκοντες του σχολείου μου, ψάχνοντας πίσω από το πρόσωπο μου υποκινητές σπαταλώντας ώρες νοητικής επεξεργασίας για να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κανένας. Σκοπός των καθηγητών είναι η προάσπιση της δημοσίας παιδείας καθώς και η βελτίωση της, όχι η παρακμή της. Αντιθέτως στην περίπτωση μου προσπαθώντας να διεκδικήσω την γνώση οι οποία αποτελεί έναν από τους πρωτεύον στόχους της πολιτείας, η ΕΛΜΕΡ βρήκε την ευκαιρία αναρτώντας δελτίο τύπου να λασπολογήσει και να παραποιήσει την εικόνα των πράγματων. Οι κινητοποιήσεις των συνδικαλιστικών φορέων που πήραν μέρος την 06/10/2023 έξω από το αστυνομικό τμήμα σε κάλεσμα της ΕΛΜΕΡ με καταδίκασαν ως «τρομοκράτη» των εκπαιδευτικών. Έτσι τίθεται ένα ερώτημα από εμένα: Άραγε η μόρφωση του μαθητή δεν είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη όπως και ο συνδικαλισμός ή η παιδεία αποτελεί δευτερεύον στοιχείο;

Πάμε τώρα σε μια ιστορική αναδρομή στο κοντινό παρελθόν οπού ανακαλύπτουμε ότι Θύματα αντίστοιχης αντιμετώπισης από την ΕΛΜΕΡ έχουν ξανά υπάρξει καθώς πριν από μερικά χρονιά σε μια καταχρηστική κατάληψη που πραγματοποιήθηκε σε μια σχολική μονάδα της πόλη μας, ο διευθυντής της κάλεσε της αρμόδιες αρχές για την επαναλειτουργία του σχολείου και βρέθηκε αντιμέτωπος με τις σφοδρές επιθέσεις της ΕΛΜΕΡ, οπού ζητούσε την διαγραφή του από τον Σύλλογο και την κοινωνική απομόνωση του. Το θεωρώ λοιπόν κατακριτέο η ΕΛΜΕ Ρέθυμνου να έρχεται σε αντιπαράθεση με εμάς όπου πολεμούμε με νυχιά και με δόντια να προασπίσουμε την δημόσια παιδεία. Η παραπάνω τακτική η οποία χρησιμοποιεί όλα αυτά τα χρονιά εις βάρος μας είναι να δολοφονεί χαρακτήρες. Η δολοφονία χαρακτήρα διεξάγεται με απλά μέσα και η δε αποτελεσματικότητα του εξαρτάται από την ακούραστη και συστηματική διεξαγωγή του. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνει να πείσει τους όχλους και να τους μετατρέψει σε εκτελεστικό όργανο της. Έτσι από την στιγμή που η ΕΛΜΕΡ αδυνατεί να μας εκφράσει και να μας εκπροσωπεί τότε ποιος ο ρόλος της;

Συγχαρητήρια λοιπόν που με αυτήν την παρακμιακή συμπεριφορά ανακάλυψαν τον τρομοκράτη της ζωής τους, έναν μαθητή οπού αντιμετωπίζει τα πάντα με γνώμονα την λογική, το δίκαιο και την αλήθεια οπού οφείλω να υπενθυμίσω στους προπαγανδιστές

Τέλος αφήνω ένα σχόλιο οπού αξίζει να ειπωθεί:

Ένας μαθητής τόλμησε να ζητήσει μόρφωση και κινδυνεύει η δημοκρατία».

goodnet.gr