Ειδικότερα, στη συνάντηση αυτή, παρέστησαν ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕΡ Χρήστος Σουρούλης και τα Μέλη του νεοεκλεγμένου ΔΣ, ενώ τη ΝΕ Ρεθύμνου, εκπροσώπησε ο Γ. Μαρινάτος, Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας.
Κύριο αντικείμενο της συνάντησης τους, αποτέλεσαν τα ζητήματα που απασχολούν το εκπαιδευτικό προσωπικό του νομού και αλλοιώνουν το δημόσιο χαρακτήρα της παιδείας.
Ως πρώτο θέμα, τέθηκε η ανάγκη της έγκαιρης στελέχωσης των σχολικών μονάδων και η βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών. Επιπλέον, εστίασαν στην πρόσφατη εισήγηση του Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, για το κλείσιμο των Γυμνασίων Κράνας και Συβρίτου, το οποίο βρίσκει κατηγορηματικά αντίθετους τους εκπαιδευτικούς αλλά και την τοπική κοινωνία. Κάτι τέτοιο, επισημαίνουν, θα οδηγούσε στην ερημοποίηση της υπαίθρου, ενώ ταυτόχρονα παραβιάζει και την αρχή της ισότητας καθώς εμποδίζει την ίση πρόσβαση όλων των παιδιών στη δημόσια εκπαίδευση.
Παράλληλα, επί τάπητος, τέθηκε και το ζήτημα της σχολικής στέγης της ειδικής αγωγής, το οποίο αποτελεί καίριας σημασίας ζήτημα.
Επείγει να εγκριθεί άμεσα η χρηματοδότηση για τη μελέτη και την κατασκευή του πρώην κτηρίου ΚΕΓΕ, το οποίο παραχωρήθηκε από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης στο Δήμο Ρεθύμνης, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται και να καλύπτονται στο μέγιστο οι ανάγκες των παιδιών στα ειδικά σχολεία.
Επιπλέον, ένα ακόμη πρόβλημα είναι και οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών, οι οποίες όπως υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι της ΕΛΜΕΡ, θα πρέπει να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισαν ακόμα την ανάγκη εξίσωσης, των μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών για να έχουν όλοι ίσα δικαιώματα, ενώ επίσης επισήμαναν πως δε θα πρέπει να χρησιμοποιούνται «…οι νεοδιόριστοι ως ‘μοχλός πίεσης’ για την ατομική αξιολόγηση».
Ο Ρεθυμνιώτης Βουλευτής, αφού συνεχάρη το νεοεκλεγέν ΔΣ της ΕΛΜΕΡ, σχολίασε:
«Η παιδεία αποτελεί ένα δημόσιο αγαθό, συνταγματικώς κατοχυρωμένο. Ως εκ τούτου, η ελλιπής χρηματοδότηση, η έλλειψη εκπαιδευτικών και κτηριακών υποδομών δε συνάδει με το δημόσιο χαρακτήρα της. Είναι επιτακτική ανάγκη, η αναμοριοδότηση απομακρυσμένων σχολικών μονάδων και ο χαρακτηρισμός τους ως δυσπρόσιτα για την κάλυψη των κενών εκπαιδευτικών θέσεων, όπως η παροχή επιπλέον κινήτρων.
Από πλευράς μας, θα συνεχιστεί ο γόνιμος διάλογος και η συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς καθώς και η πίεση μας προς την Κυβέρνηση, για την επίλυση όλων των καίριων ζητημάτων που ανακύπτουν».