Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Ακρίβεια στην Ελλάδα: Τα 2/3 του εισοδήματος πηγαίνουν σε λογαριασμούς, ενοίκια και φόρους
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Επιχειρήσεις > Ακρίβεια στην Ελλάδα: Τα 2/3 του εισοδήματος πηγαίνουν σε λογαριασμούς, ενοίκια και φόρους

Ακρίβεια στην Ελλάδα: Τα 2/3 του εισοδήματος πηγαίνουν σε λογαριασμούς, ενοίκια και φόρους

Τελευταία ενημέρωση: 13/04/2024 11:54
Επιχειρήσεις
Share
2 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Ο Γιώργος Δουκίδης καθηγητής Διοίκησης, Επιστήμης & Τεχνολογίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, παρουσίασε σημαντικά δεδομένα που προκύπτουν από πρόσφατες μελέτες στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών την Παρασκευή.

Η ακρίβεια, κυρίως στα τρόφιμα βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης, όπου τέσσερις στους δέκα θεωρούν ότι θα μειώσουν τις αγορές το επόμενο εξάμηνο ενώ, τα 2/3 του εισοδήματος δαπανάται σε λογαριασμούς, ενοίκια και φόρους.

Τρεις στους τέσσερις αγοράζουν προϊόντα με κύριο κριτήριο το κόστος, οκτώ στους δέκα κυνηγούν τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ, πέντε στους δέκα αλλάζουν μάρκα προϊόντων από τα συνηθισμένα, τρεις στους τέσσερις αξιοποιούν το καλάθι του νοικοκυριού αλλά όμως οκτώ στους δέκα προτιμούν μείωση του ΦΠΑ παρά το καλάθι του νοικοκυριού.

Ο Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή αναφέρθηκε στα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας σημειώνοντας ότι για κάποια από τα μέτρα εκτάκτου ανάγκης φαίνεται πως παρέρχεται σιγά σιγά ο χρόνος.

«Το έκτακτο κάποια στιγμή θα μείνει πίσω μας» τόνισε και συμπλήρωσε ότι τους επόμενους μήνες τα μέτρα θα γίνονται σταδιακά διορθωτικού χαρακτήρα καθώς η πληθωριστική κρίση αποτελεί ευκαιρία για λήψη μέτρων διαρθρωτικής φύσεως.

Παράλληλα, υπεραμύνθηκε των παρεμβάσεων που υιοθετεί η κυβέρνηση εξηγώντας πως μετά από δύο χρόνια εφαρμογής αρκετών μέτρων προκύπτει ότι υπάρχει συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Να ληφθούν μέτρα σε συνθήκες κρίσης

Από την πλευρά του ο Αριστοτέλης Παντελιάδης πρόεδρος της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας και CEO της METRO ΑΒΕΕ αναγνώρισε την ανάγκη λήψης μέτρων σε συνθήκες κρίσης, τόνισε ωστόσο ότι δεν μπορεί να έκτακτα μέτρα να γίνονται μόνιμα.

Και αυτό γιατί τότε δημιουργούν στρεβλώσεις και ενδέχεται να φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

Πρόσθεσε επίσης ότι κάποια από αυτά εμποδίζουν τις επιχειρήσεις να ασκήσουν ελεύθερα τιμολογιακή πολιτική ενώ σημείωσε και τον κίνδυνο που αναδύεται στη σχέση λιανεμπορίου-προμηθευτών από τυχόν επέκταση του μέτρου για τις προσφορές και σε άλλες κατηγορίες.

newsbeast.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Πένθος στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
Επόμενο Άρθρο Άγιοι Ανάργυροι: Νέα φωτογραφία ντοκουμέντο – Ο φρουρός στο ΑΤ κοιτάζει τον 39χρονο να μαχαιρώνει την Κυριακή

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΕπιχειρήσειςΚρήτη

Πλήγμα για το κρητικό επιχειρείν η απόφαση της ΝΔ να μειώσει το Μεταφορικό Ισοδύναμο

21/01/2024
Επιχειρήσεις

Χειμερινές εκπτώσεις: Πότε ξεκινούν και πόσο θα διαρκέσουν

03/01/2024
ΕπιχειρήσειςΟικονομία

9,2% Μείωση στη βιομηχανία τον Σεπτέμβριο σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ

14/11/2023
Επιχειρήσεις

Παραλίες: Beach bar και καντίνες μπαίνουν σε τάξη – Οι νέοι κανόνες για φώτα και μουσική

27/04/2024
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?