Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Σούπερ μάρκετ: Ποιά προϊόντα αγοράζουν οι καταναλωτές παρά τις ανατιμήσεις
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Οικονομία > Σούπερ μάρκετ: Ποιά προϊόντα αγοράζουν οι καταναλωτές παρά τις ανατιμήσεις

Σούπερ μάρκετ: Ποιά προϊόντα αγοράζουν οι καταναλωτές παρά τις ανατιμήσεις

Τελευταία ενημέρωση: 20/01/2024 08:24
Οικονομία
Share
3 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Αυξήθηκαν κατά 2,2% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στο 11μηνο του 2023, παρά το γεγονός ότι οι τιμές των προϊόντων αυξήθηκαν κατά 7,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Ειδικότερα, από τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana προκύπτει μεν πως η άνοδος των πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ οφείλεται κατά κύριο λόγο στις ανατιμήσεις, από την άλλη, ωστόσο, διαπιστώνεται ότι παρά την άνοδο των τιμών η κατανάλωση κινείται ανοδικά.

Εξετάζοντας τις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων οι πωλήσεις σε όγκο, στα τρόφιμα το 11μηνο του 2023 αυξήθηκαν κατά 2,3%, στα είδη προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς κατά 1,7% και στα προϊόντα για το σπίτι κατά 0,5%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες, πτώση στον όγκο πωλήσεων και κατά συνέπεια στην κατανάλωση εμφάνισαν μόνο τα υλικά και βοηθήματα μαγειρικής κατά -2% και οριακά κατά 0,2% τα κατεψυγμένα τρόφιμα. Όλες οι υπόλοιπες υπο-κατηγορίες κατέγραψαν άνοδο με τη μεγαλύτερη να εμφανίζεται στα αλκοολούχα ποτά κατά 4,8%, τα μη αλκοολούχα ποτά και αναψυκτικά κατά 4,7% καθώς και στα σνακ κατά 4,7%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τιμές στα αλκοολούχα ποτά αυξήθηκαν το ίδιο διάστημα κατά 3,3% στα μη αλκοολούχα κατά 6,5% και στα σνακ κατά 8,5%, αντίστοιχα.

Τη μεγαλύτερη άνοδο στις τιμές ανά μονάδα προϊόντος κατέγραψαν τα καθαριστικά για το σπίτι με 11,6% (την ίδια στιγμή που ο όγκος των πωλήσεών τους αυξήθηκε κατά 0,7%) και ακολούθησαν τα υλικά και βοηθήματα μαγειρικής με ανατιμήσεις της τάξεως του 9,7% και τα σνακ με 8,5%. Κατά 8,2% αυξήθηκαν οι τιμές στα κατεψυγμένα τρόφιμα, 8,1% ακριβότερα ήταν τα προϊόντα προσωπικής φροντίδα και ομορφιάς και 8% τα γαλακτοκομικά.

Ανοδικά συνεχίζουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Τις προτιμήσεις των καταναλωτών εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων συνεχίζουν να κερδίζουν όλο και περισσότερο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με το μερίδιο τους επί των συνολικών πωλήσεων να διαμορφώνεται στο 26,3% έναντι 25,8% το 2022.

Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις σε αξία εμφανίζονται αυξημένες κατά 11,6% σε διάστημα ενός έτους ενώ κατά την ίδια περίοδο των αντίστοιχων επώνυμων κατά 8,8%.

Τα τρόφιμα εμφανίζουν τη μεγαλύτερη διείσδυση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με μερίδιο 26,8% ενώ ακολουθούν τα προϊόντα για το σπίτι με 25,6% και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας με 20,9%, με το ποσοστό των τελευταίων αυξημένο κατά μία ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με το 2022.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Στους Καλούς Λιμένες οι 41 μετανάστες που εντοπίστηκαν ανοιχτά της Κρήτης τη νύχτα
Επόμενο Άρθρο Xρέη: Πώς θα εκδώσετε βεβαίωση οφειλών με λίγα κλικ στο gov.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Οικονομία

Κτηματαγορά: Διαθέσιμα σε κινητά και υπολογιστές νέα ψηφιακά στοιχεία

11/11/2024
Οικονομία

Ελαιόλαδο: Η τιμή του τενεκέ για το 2024 «κλειδώνει» σε υψηλά επίπεδα

14/10/2024
Οικονομία

Η ανάλυση του Economist – Γιατί εκτοξεύτηκε η τιμή του ελαιολάδου

14/12/2023
Οικονομία

Φορολογικό νομοσχέδιο – Τι αλλάζει στην καθημερινότητά μας 

09/12/2023
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?