Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Προσφορές στα σούπερ μάρκετ: Πώς θα λειτουργούν και τα μεγάλα ερωτηματικά
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Οικονομία > Προσφορές στα σούπερ μάρκετ: Πώς θα λειτουργούν και τα μεγάλα ερωτηματικά

Προσφορές στα σούπερ μάρκετ: Πώς θα λειτουργούν και τα μεγάλα ερωτηματικά

Τελευταία ενημέρωση: 14/01/2024 15:48
Οικονομία
Share
5 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Οι αλλαγές που αφορούν στις προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ είναι το νέο «όπλο» που επιστρατεύει η κυβέρνηση στη «μάχη» κατά της ακρίβειας, στοχεύοντας αφενός να μπει φρένο σε πλασματικές προσφορές και αφετέρου να αποτραπούν οι αδικαιολόγητες ανατιμήσεις, ενώ μένει να φανεί τους επόμενους μήνες τι επίδραση θα έχουν για την τσέπη των καταναλωτών.

Contents
  • Το παράδειγμα με το 1+1 δώρο
  • «Μπλόκο» στη δυνατότητα προσφορών για όσους προχωρούν σε νέες ανατιμήσεις

Με το πρώτο μέτρο που ανακοινώθηκε, περιορίζονται κατά 30% οι συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών προς τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου το όφελος αυτό που προκύπτει, να μεταφέρεται στον καταναλωτή, με αντίστοιχη μείωση των τιμών των προϊόντων αυτών στα ράφια. Το συγκεκριμένο μέτρο, το οποίο είναι μόνιμου χαρακτήρα, θα εφαρμοστεί σε: απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, οδοντόκρεμες, αφρόλουτρα, σαμπουάν και βρεφικές πάνες. Πρόκειται για κατηγορίες που εμφανίζουν τις μεγαλύτερες αποκλίσεις και όπου οι προωθητικές ενέργειες που γίνονται έως τώρα παρατηρήθηκε ότι είναι συνήθως πολύ μεγάλης διάρκειας.

Εκείνο που επιχειρείται με το συγκεκριμένο μέτρο είναι στα προϊόντα αυτά να επιτευχθούν σταθερά χαμηλότερες αρχικές τιμές και από εκεί και πέρα εάν επιθυμούν οι εταιρείες να προχωρούν και επιπλέον σε προωθητική ενέργεια. Παράλληλα στόχος είναι να αποτραπούν φαινόμενα παραπλανητικών προσφορών σε περιπτώσεις κυρίως στο «1+1 δώρο», έναν τύπο προωθητικής ενέργειας που εφαρμόζεται συχνά στις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Το παράδειγμα με το 1+1 δώρο

Με τη νομοθέτηση του μέτρου και μετά τον Μάρτιο όταν και αναμένεται να εφαρμοστεί, η έκπτωση 50% στην οποία προχωρούσε ο προμηθευτής στο σούπερ μάρκετ θα πρέπει να μειωθεί κατά 30% και η τιμή τιμοκαταλόγου να πέσει στο 15%. Λαμβάνοντας ως παράδειγμα ένα προϊόν προσωπικής φροντίδας το οποίο κοστίζει 7 ευρώ, όταν είναι σε προσφορά «1+1 δώρο» ο καταναλωτής σήμερα πληρώνει 7 ευρώ και αγοράζει δύο προϊόντα. Με το νέο μέτρο, η έκπτωση 50% που έκανε ο προμηθευτής θα πρέπει να μειωθεί κατά 30%, δηλαδή 15%, επομένως η αρχική τιμή του προϊόντος θα πάει στα 5,90 ευρώ. Εφόσον δηλαδή ο καταναλωτής θέλει να αγοράσει ένα προϊόν, θα το πληρώνει φθηνότερα, αντί για 7 ευρώ, στα 5,90 ευρώ.

Στην περίπτωση ωστόσο που θέλει να πάρει δύο προϊόντα, εάν η εταιρεία αποφασίσει σταματήσει την προωθητική ενέργεια 1+1 που «έτρεχε» – αφού πλέον κλήθηκε να ρίξει την αρχική τιμή- ο καταναλωτής θα τα πληρώσει ακριβότερα: 5,90 + 5,90 αντί για 7 ευρώ και για τα δύο που πλήρωνε με την προσφοράς. Αυτό είναι κάτι που μένει να φανεί πώς θα εξελιχθεί και αποτελεί το σημείο για οποίο εκφράζονται έως τώρα οι μεγαλύτερες επιφυλάξεις. Εάν δηλαδή οι εταιρείες και μετά τον περιορισμό του 30%, θα συνεχίσουν με την ίδια ένταση τις προωθητικές ενέργειες πάνω στις μειωμένες τιμές των προϊόντων. Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν πάντως ότι εξαιτίας του γεγονότος ότι στην εγχώρια αγορά η πρακτική των προωθητικών ενεργειών είναι έντονη και απόλυτα ενταγμένη στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, είναι δύσκολο να συμβεί, εκτιμώντας πως οι προσφορές από πλευράς των εταιρειών θα συνεχιστούν. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο είναι ζήτημα της εμπορικής πολιτικής που θα ακολουθήσουν από εδώ και πέρα, με βάση τα νέα δεδομένα οι εταιρείες και δεν μπορεί να διασφαλιστεί.

«Μπλόκο» στη δυνατότητα προσφορών για όσους προχωρούν σε νέες ανατιμήσεις

Το δεύτερο μέτρο, το οποίο χαρακτηρίζεται από στελέχη της αγοράς και ως το πιο αποτελεσματικό και θα έχει μάλιστα άμεση εφαρμογή, αφορά στο σύνολο των προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Αυτό, προβλέπει ότι οι προμηθευτές που πραγματοποιούν ανατιμήσεις, δεν θα επιτρέπεται να υλοποιούν προωθητικές ενέργειες για τρεις μήνες στα προϊόντα εκείνα στα οποία αυξήθηκε η τιμή τους.

Στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι με την εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου, οι εταιρείες που σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε κάποια ανατίμηση «θα το σκέφτονται πλέον πολύ καλά προτού το πράξουν». Σε μία περίοδο που οι καταναλωτές «κυνηγούν» τις προσφορές και παράλληλα το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανεβαίνει, οι εταιρείες που έχουν αυξήσει την τιμή στα προϊόντα τους δεν θα έχουν τη δυνατότητα, για διάστημα τριών μηνών, καμίας «αντίδρασης» μέσω προσφορών. Την ίδια στιγμή που ο «ανταγωνισμός» και η υπόλοιπη αγορά θα συνεχίζει τις προωθητικές ενέργειες κανονικά. Στο πλαίσιο αυτό εκτιμάται, όπως εξηγούν παράγοντες της αγοράς, ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα λειτουργήσει αποτρεπτικά στο να έρθουν νέες ανατιμήσεις στα ράφια.

cnn.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Πότε είναι η Τσικνοπέμπτη 2024 – Αργεί η ημερομηνία
Επόμενο Άρθρο Ποιες λοιμώξεις κυκλοφορούν φέτος και προσβάλλουν τα παιδιά – Τι πρέπει να προσέχουν οι γονείς

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Οικονομία

Οι καταναλωτές πληρώνουν το γάλα όλο και πιο ακριβό  – Τι καταγγέλλουν οι κτηνοτρόφοι

29/11/2023
Οικονομία

Επίδομα παιδιού: Η αύξηση, οι αλλαγές και ποιοι μένουν εκτός

01/09/2024
Οικονομία

Αγρότες: Καλούνται να πληρώσουν «λάθος» του ΟΠΕΚΕΠΕ, ύψους 63 εκατ. ευρώ

04/10/2024
Οικονομία

Σε ισχύ το νέο μέτρο για τη φοροδιαφυγή – Βαριές καμπάνες για πληρωμές με μετρητά άνω των 500 ευρώ

13/12/2023
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?