Σε 598 αυξήθηκαν οι κωδικοί προϊόντων, συνολικά 50 περίπου εταιρειών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» του υπουργείου Ανάπτυξης.
Για τα συγκεκριμένα προϊόντα οι εταιρείες έχουν δεσμευτεί εγγράφως πως έχουν προχωρήσει σε μείωση της τιμής κατά τουλάχιστον 5% και για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 6 μηνών.
Υπενθυμίζεται πως ο στόχος που είχε θέσει αρχικά το υπουργείο Ανάπτυξης ήταν οι κωδικοί στα ράφια των σούπερ μάρκετ να ξεπεράσουν τους 500.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή της για τη συμμετοχή των επιχειρήσεων στην πρωτοβουλία που σκοπό έχει τη στήριξη όλων των νοικοκυριών που δοκιμάζονται από την εισαγόμενη κρίση πληθωρισμού και κυρίως όλων των ευάλωτων συμπολιτών μας. Παράλληλα, οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι στο πλαίσιο της δημιουργικής συνεργασίας με τις επιχειρήσεις του χώρου, θα συνεχίσει τις προσπάθειες για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διεύρυνση της λίστας των σχετικών προϊόντων.
Σημειώνεται επίσης ότι οι εταιρείες έχουν περιθώριο έως το τέλος Νοεμβρίου προκειμένου να δηλώσουν ότι επιθυμούν να λάβουν μέρος στην πρωτοβουλία.
Αναλυτικά οι εταιρείες που συμμετέχουν έως τώρα και ο αριθμός των κωδικών:
ARLA (17 κωδικοί), EURICOM (4), FLOS (4), MELINDA (2), MULTI FOAM (4), Numil Hellas (25), Procter & Gamble (77), Βιολάντα (8), Γιώτης (23), Δέλτα (18), Καραμολέγκος (4), ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ (2), Μύλοι Λούλη (12), ΝΙΚΑΣ (22), Όλυμπος (18), Παλίρροια-Σουλιώτης (12), ΤΡΙΚΚΗ (6), Χαλβατζής Μακεδονική (3), CRETA FARMS(4), CONVOY-WORLD(3), Coca-Cola Τρία Έψιλον (34), FARCOM (15), ΜΕΓΑ (7), CAFETEX (3), ΜΥΛΟΙ ΘΡΑΚΗΣ(2), Εμποροβιομηχανοτεχνική Εγνατία(1), ΜΠΙΣΚΟΤΟΠΟΙΙΑ ΔΕΡΜΙΣΗΣ (2), ΔΩΔΩΝΗ(11), LACTALIS HELLAS (2) FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ (22), Condito(1), Septona (3), ELBISCO (28), Private Brands (3), TANKO pet food (2), ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ( 38), ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (17), Nestle (31), CPW Ελλάς (5), ΕΛΑΙΣ – UNILEVER (84), Μανωλικάκης (4), ΑΔΑΜΑΝΤΙΝΑ(2), ΜΙΝΕΡΒΑ (5), Galaxy (1), Pescanova Hellas (7).
Οι 30 κατηγορίες των προϊόντων και οι μέσες μειώσεις: