Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Η Black Friday γίνεται… Black Month – Σε ρυθμούς προσφορών ο Νοέμβριος
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Οικονομία > Η Black Friday γίνεται… Black Month – Σε ρυθμούς προσφορών ο Νοέμβριος

Η Black Friday γίνεται… Black Month – Σε ρυθμούς προσφορών ο Νοέμβριος

Τελευταία ενημέρωση: 13/11/2023 07:20
Οικονομία
Share
3 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Κάποια εμπορικά καταστήματα ξεπερνούν κάθε ρεκόρ

Σε ρυθμούς Black Friday ζει ήδη το λιανεμπόριο με ορισμένα καταστήματα να έχουν ξεκινήσει από τώρα τις προσφορές, δημιουργώντας μια μορφή «Black Month» που έρχεται άτυπα να αντικαταστήσει τις ενδιάμεσες εκπτώσεις που έχουν καταργηθεί.

Μάλιστα, κάποια εμπορικά καταστήματα ξεπερνούν κάθε ρεκόρ, καθώς δεν ξεκίνησαν τις προσφορές την καθιερωμένη «Μαύρη Παρασκευή» που φέτος πέφτει στις 24 Νοεμβρίου, αλλά – σε πολλές περιπτώσεις – από τις αρχές Νοεμβρίου.

«Ξεκινήσαμε με μια μέρα και τώρα πάμε στον μήνα»

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ και του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης επισημαίνει πως η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων θα ενδυναμώσει την Black Friday και την Cyber Monday. «Εχουμε φτάσει να είναι ένα δεκαπενθήμερο πριν και ένα δεκαήμερο μετά, όμως δεν είναι κάτι το οποίο συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα. Το χρησιμοποιούν πολύ σαν προωθητική ενέργεια και στην Ευρώπη κατά τον ίδιο τρόπο, δηλαδή μιλάνε για τιμές Black Friday, άλλα δεν αναφέρονται ποτέ στη διάρκεια».

Όπως τονίζει ο ίδιος, φέτος είναι μια αλλαγή γιατί πρώτα απ’ όλα υπάρχει η ακρίβεια. «Ψάχνουν όλοι να βρουν πώς μπορούν να κερδίσουν στον οικογενειακό τους προϋπολογισμό. Η Black Friday τους δίνει αυτή τη δυνατότητα. Το θέμα είναι ότι ξεκινήσαμε με μια μέρα, έγινε τρεις, μετά μια εβδομάδα και τώρα πάμε στον μήνα. Ο Νοέμβριος είναι η τελευταία δεξαμενή που μπορεί να αντλήσει μια επιχείρηση με καταναλωτικά αγαθά για να κάνει κάποιες καλύτερες πωλήσεις και να εκποιήσει το stock εμπόρευμά της».

Την ίδια ώρα, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) Γιάννης Χατζηθεοδοσίου σημειώνει πως το ΕΕΑ στηρίζει πρωτοβουλίες για την αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, όπως η Black Friday. «Εμείς είμαστε εναντίον των ενδιάμεσων εκπτώσεων, διότι όταν έχεις τόσες πολλές εκπτώσεις αυτές δεν έχουν αποτέλεσμα, δεν βοηθάνε και δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον κόσμο. Είναι καλύτερα να έχεις εκπτώσεις συγκεκριμένες περιόδους του χρόνου, πάρα αποσπασματικά. Ο κόσμος νομίζει ότι τον κοροϊδεύεις».

Αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών

Αποκαλυπτική των καταναλωτικών τάσεων στην Ελλάδα είναι και η τελευταία έρευνα «Q3 Shopping Pulse Report 2023» της Klarna, στην οποία καταγράφεται συνεχής αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών ενόψει και της Black Friday, σύμφωνα με το ot.gr.

Συγκεκριμένα, πάνω από το ένα τέταρτο των ελλήνων καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα (29%) πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Από το σύνολο των καταναλωτών στην Ελλάδα, οι μισοί αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης και υπόδησης, τόσο online όσο και στα φυσικά καταστήματα. Επιπρόσθετα, η πλειονότητα των καταναλωτών (52%) προτιμά να ψωνίζει χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο, ενώ το 43% επιλέγει τον υπολογιστή.

neakriti.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Όργιο παραβατικότητας στα πάρκα του Ηρακλείου – «Εφιάλτης» για κατοίκους της πόλης
Επόμενο Άρθρο Έξοδος της “Ομπρέλας” από τον ΣΥΡΙΖΑ: Ποια στελέχη από την Κρήτη αποχωρούν από το κόμμα

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Οικονομία

Μειώσεις φόρου για ανακαινίσεις κατοικιών: Έως 3.200 ευρώ οφέλη με την υποβολή αποδείξεων

15/11/2023
Οικονομία

Νέοι αγρότες: Ποιοι δικαιούνται 40.000 ευρώ ενίσχυση – Πόσα χρήματα θα μοιραστούν στην Κρήτη

01/12/2024
Οικονομία

Τι αλλάζει για τους ιδιοκτήτες ακινήτων από το 2024 – Τα 5 SOS για το Κτηματολόγιο

22/12/2023
Οικονομία

Συνταξιούχοι: Ρεκόρ εγγραφών στην πλατφόρμα δήλωσης απασχόλησης – Η διαδικασία και τα οφέλη

11/05/2024
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?