Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Έλεγχοι για τη «μόνιμη μείωση τιμής» στα σούπερ μάρκετ – Τι σχεδιάζεται για τις προσφορές
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Οικονομία > Έλεγχοι για τη «μόνιμη μείωση τιμής» στα σούπερ μάρκετ – Τι σχεδιάζεται για τις προσφορές

Έλεγχοι για τη «μόνιμη μείωση τιμής» στα σούπερ μάρκετ – Τι σχεδιάζεται για τις προσφορές

Τελευταία ενημέρωση: 13/11/2023 11:44
Οικονομία
Share
2 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται στα σούπερ μάρκετ σχετικά με την τήρηση της νομοθεσίας για το μέτρο της “Μόνιμης Μείωσης Τιμής” αποτελούν σημαντική εξέλιξη στον τομέα του εμπορίου. Το μέτρο αυτό έχει στόχο τη διασφάλιση μειώσεων τιμών σε ορισμένα προϊόντα, με σκοπό την ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.

Από την πλευρά του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, ανακοινώθηκε η πρόθεση για νέα νομοθετική ρύθμιση με σκοπό τη διασφάλιση της μόνιμης μείωσης τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η πρόταση είναι να επιτευχθεί “κάθε μέρα χαμηλή τιμή,” προσανατολίζοντας τις εταιρείες να προχωρήσουν σε μόνιμες μειώσεις τιμών και να διασφαλίσουν ότι οι προσφορές είναι πραγματικές και όχι περιορισμένης διάρκειας.

Επιπλέον, ο υπουργός επισημαίνει τη σημασία της επανακατάστασης της εμπιστοσύνης του καταναλωτή προς τις τιμές που βλέπει στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Αναφέρει ότι οι πολλές προσφορές έχουν χάσει το νόημά τους και επιδιώκεται η επαναφορά της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην αξιοπιστία των τιμών.

Οι προσπάθειες αυτές αποσκοπούν στη διασφάλιση της διαφάνειας και της αλήθειας στις τιμές των προϊόντων, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτή και προάγοντας μια υγιή αγοραστική συμπεριφορά. Η νέα νομοθετική ρύθμιση αναμένεται να ορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διαφημιστική και προωθητική δραστηριότητα των επιχειρήσεων στον τομέα του εμπορίου.

cnn.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο ΣΥΡΙΖΑ: Η επόμενη μέρα της διάσπασης – Το «σχέδιο ειρήνης» Κασσελάκη και το μέλλον της Ομπρέλας
Επόμενο Άρθρο Δύο αστυνομικές επιχειρήσεις με συλλήψεις για ναρκωτικά στην Κρήτη

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Οικονομία

Αυξάνεται η πίεση στα Airbnb – Επισημάνσεις, απώλειες και επιπτώσεις

16/11/2023
Οικονομία

«Μπλοκάκια»: Οι εισφορές μετά τις αυξήσεις – Πώς υπολογίζονται τα ποσά που πρέπει να καταβάλουν

24/01/2024
Οικονομία

Ηλεκτρικό ρεύμα Δεκεμβρίου 2023 – Αυτές είναι οι επιδοτήσεις

01/12/2023
Οικονομία

Κοινωνικά επιδόματα: Με προπληρωμένη κάρτα από το 2025

09/09/2024
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?