Οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται στα σούπερ μάρκετ σχετικά με την τήρηση της νομοθεσίας για το μέτρο της “Μόνιμης Μείωσης Τιμής” αποτελούν σημαντική εξέλιξη στον τομέα του εμπορίου. Το μέτρο αυτό έχει στόχο τη διασφάλιση μειώσεων τιμών σε ορισμένα προϊόντα, με σκοπό την ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.
Από την πλευρά του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, ανακοινώθηκε η πρόθεση για νέα νομοθετική ρύθμιση με σκοπό τη διασφάλιση της μόνιμης μείωσης τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η πρόταση είναι να επιτευχθεί “κάθε μέρα χαμηλή τιμή,” προσανατολίζοντας τις εταιρείες να προχωρήσουν σε μόνιμες μειώσεις τιμών και να διασφαλίσουν ότι οι προσφορές είναι πραγματικές και όχι περιορισμένης διάρκειας.
Επιπλέον, ο υπουργός επισημαίνει τη σημασία της επανακατάστασης της εμπιστοσύνης του καταναλωτή προς τις τιμές που βλέπει στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Αναφέρει ότι οι πολλές προσφορές έχουν χάσει το νόημά τους και επιδιώκεται η επαναφορά της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην αξιοπιστία των τιμών.
Οι προσπάθειες αυτές αποσκοπούν στη διασφάλιση της διαφάνειας και της αλήθειας στις τιμές των προϊόντων, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτή και προάγοντας μια υγιή αγοραστική συμπεριφορά. Η νέα νομοθετική ρύθμιση αναμένεται να ορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διαφημιστική και προωθητική δραστηριότητα των επιχειρήσεων στον τομέα του εμπορίου.
cnn.gr