Η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός, φέρεται να επέλεξε να κλειστεί σε μία αίθουσα με την σύμβουλο και να συνδεθούν διαδικτυακά με τον αξιολογητή, χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη ομάδα μαθητών και μάλιστα εν κρυπτώ, σε μια προσπάθεια πιθανόν να μην γίνει αντιληπτή από τους συναδέλφους της λόγω της απεργίας – αποχής αλλά και της εναντίωσης της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών στην διαδικασία. Σύμφωνα δε με πληροφορίες, τα συγκεκριμένα παιδιά, τα απέσπασε με δόλιο τρόπο από το μάθημά τους ενώ αξιολογήθηκε σε μάθημα που ούτε καν τους διδάσκει!
Συνάδελφοί της όταν αντιλήφθηκαν τι συνέβαινε, προσπάθησαν να τη σταματήσουν καθώς όπως προκύπτει από τις πληροφορίες, η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός εκείνη την ώρα δεν είχε μάθημα με την συγκεκριμένη ομάδα μαθητών, ενώ στη συνέχεια εκείνη φέρεται να απέκλεισε την πόρτα της τάξης για να προχωρήσει απρόσκοπτα την διαδικασία.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες από μαθητές, οι οποίες όμως δεν επιβεβαιώνονται επίσημα, υπήρξε λογομαχία αλλά και ελαφρές χειροδικίες (σπρωξίματα) στην προσπάθεια της συμβούλου να διώξει από την αίθουσα τρεις γυναίκες συναδέλφους της που φέρονται να της επιτέθηκαν λεκτικά καθώς ενοχλήθηκαν από την μεθόδευση. Μάλιστα οι καθηγήτριες έχουν προχωρήσει σε σχετική καταγγελία.
Πάντως, ενώ οι λεπτομέρειες αυτές του συμβάντος δεν είναι σαφείς, αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι… συμπτωματικά εκείνη την ώρα άρχισαν στο σχολείο να ηχούν σειρήνες άσκησης για σεισμό, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί το σχετικό πρωτόκολλο ασφαλείας και όλο το κτήριο να εκκενωθεί, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της συγκεκριμένης αίθουσας.
Στο σχολείο επικράτησε μεγάλη αναστάτωση ενώ το συμβάν είναι σε γνώση της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σε επικοινωνία του zarpanews.gr με τον προϊστάμενο, Μανώλη Χριστοδουλάκη, ο ίδιος δεν θέλησε να σχολιάσει τα γεγονότα, επιβεβαιώνοντας πάντως ότι η διαδικασία της αξιολόγησης έγινε κανονικά.
Παράλληλα, η σύμβουλος που συμμετείχε στην διαδικασία, διεγράφη από την τοπική ΕΛΜΕ.
zarpanews.gr