Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Σταϊκούρας για ΒΟΑΚ: “Θα μπουν προστατευτικά κολωνάκια” – Πώς προχωρά το έργο
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Κρήτη > Σταϊκούρας για ΒΟΑΚ: “Θα μπουν προστατευτικά κολωνάκια” – Πώς προχωρά το έργο

Σταϊκούρας για ΒΟΑΚ: “Θα μπουν προστατευτικά κολωνάκια” – Πώς προχωρά το έργο

Τελευταία ενημέρωση: 22/08/2024 15:57
Κρήτη
Share
8 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Την «ανάγκη άμεσης δράσης για την αντιμετώπιση των τροχαίων δυστυχημάτων μέχρι να ολοκληρωθεί ο νέος ΒΟΑΚ, με παρεμβάσεις όπως αυτές που εφαρμόστηκαν στην Πατρών-Πύργου, που περιλαμβάνουν βελτιώσεις στο οδόστρωμα και χρήση προστατευτικών κολωνακίων» επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Αναγνώρισε τις δυσκολίες που υπάρχουν με τις απαλλοτριώσεις και την αργή πρόοδο των έργων, αλλά επιβεβαίωσε ότι γίνονται προσπάθειες για την επιτάχυνση των διαδικασιών.

Ο ίδιος αναφέρθηκε επίσης στην κυκλοφορία των νέων λεωφορείων, τις εργασίες στη γραμμή 4 του μετρό, τις αντίστοιχες εργασίες για το μετρό στη Θεσσαλονίκη, τις παρεμβάσεις στο ΒΟΑΚ, αλλά και τις αυτοψίες στην Πεντέλη.

Ειδικότερα, όπως επισήμανε ο υπουργός, «το ζήτημα της αποκατάστασης των ζημιών από τις πυρκαγιές στη Βορειοανατολική Αττική, καθώς και τα έργα υποδομών όπως ο ΒΟΑΚ και τα νέα μέσα μεταφοράς στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αποτελούν βασικές προτεραιότητες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

Ο Χρήστος Σταϊκούρας αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η κυβέρνηση για την αποκατάσταση των ζημιών στα σχολεία και άλλες υποδομές που επλήγησαν από τις φωτιές, όπως και στις προβλέψεις για την ασφάλεια και την αποκατάσταση του κλειστού γυμναστηρίου της Νέας Πεντέλης. Αναγνώρισε ότι υπάρχουν ακόμα προβλήματα, αλλά υπογράμμισε ότι οι εργασίες προχωρούν, με στόχο τη λειτουργία των σχολείων εγκαίρως για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Συγκεκριμένα δήλωσε:

«Πήγα από την πρώτη στιγμή και πήγαμε ως κυβέρνηση αρκετές φορές, έτσι ώστε όχι μόνο να κάνουμε μια αποτύπωση και αποτίμηση της κατάστασης, αλλά να δρομολογήσουμε και την επίλυση των προβλημάτων που ανέκυψαν από την καταστροφική πυρκαγιά. Οι ζημιές στα σχολεία δεν είναι πολύ μεγάλες, αλλά είναι σε όλα τα σχολεία, μικρές ζημιές που αθροίζουν περίπου, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στις 270.000 ευρώ.

Από βαψίματα μέχρι κάποιες παρεμβάσεις. Όλες αυτές οι διαδικασίες θα υλοποιηθούν από τις Κτιριακές Υποδομές. Οι εσωτερικές διαδικασίες μέχρι την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Από Δευτέρα ξεκινούν οι παρεμβάσεις για τους εσωτερικούς χώρους και για τους εξωτερικούς χώρους. Ουσιαστικά βαψίματα θα γίνουν μέχρι τον Οκτώβριο. Διακριτή είναι η προσέγγιση στο κλειστό γυμναστήριο του Γυμνασίου και Λυκείου της Νέας Πεντέλης, γιατί εκεί ανήκει το κλειστό γυμναστήριο. Εκεί ο ιδιωτικός τομέας στα πλαίσια της εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με δικούς του πόρους αναλαμβάνει την αποκατάσταση των ζημιών με μεταλλική κατασκευή και όχι ξύλινη σε ό,τι αφορά τη στέγη.

Αποτίμηση της κατάστασης θα γίνει τη Δευτέρα από τους μηχανικούς, ώστε να δούμε τη στατικότητα του φέροντα οργανισμού για να δούμε πόσο χρονικό διάστημα θα απαιτηθεί μετά για την ολοκλήρωση του έργου. Εκτιμούμε για να γνωρίζουν οι συμπατριώτες μας ότι είναι περίπου στο εξάμηνο».

Παρεμβάσεις στον ΒΟΑΚ

Όπως ανέφερε: «Θα πάμε σε πρωτοβουλίες αντίστοιχες που έχουμε αυτόν που έχουμε υλοποιήσει στον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος και οι οποίες έχουν βοηθήσει τα δύο τελευταία χρόνια. Ο ετήσιος αριθμός δυστυχημάτων από 14 να πέσει στο ένα και το ένα είναι παραβίαση ΚΟΚ.

Ουσιαστικά είναι κάποιες παρεμβάσεις στο οδόστρωμα και αρκετές παρεμβάσεις με χρήση αυτό που λέμε κολωνάκια.
Έχουμε εντοπίσει τα σημεία σε συνεργασία με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το επόμενο χρονικό διάστημα θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες έτσι ώστε να υλοποιηθεί το έργο. Να πω όμως κάτι. Δεν αποφασίζεις τη μία μέρα και την άλλη μέρα υλοποιείται.

Θα κάνουμε γρηγορότερες διαδικασίες σήμερα, αλλά στο Πάτρα-Πύργος πήρε περίπου 15 – 16 μήνες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία προκειμένου να μπουν τα κολωνάκια. Χρειάζεται διεθνής διαγωνισμός. Κόστισαν 30.000.000 ευρώ τα κολωνάκια στο Πάτρα-Πύργος».

Ο στόλος των λεωφορείων

Σχετικά με την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, δήλωσε ότι, «Είχαμε πει και θα το επαναλάβω σήμερα ότι περίπου μέχρι το καλοκαίρι του 2025 θα κυκλοφορούν 950 καινούργια λεωφορεία στους δρόμους Αττικής. Τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία είναι ήδη στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Στην Αθήνα, για να περιοριστούμε στην Αθήνα, επί του παρόντος είναι τα 140, το θυμάμαι. Αυτά κυκλοφορούν τα βλέπουν οι πολίτες, τα αξιοποιούν οι πολίτες, τα χρησιμοποιεί η νεολαία και μάλιστα πάρα πολλές φορές με ενθουσιώδη τρόπο, γιατί όπως καταλάβατε έχει τη δυνατότητα να φορτίζει ο πολίτης. Είχα πει τον Ιούλιο ότι αξιολογείται από την ΟΣΥ η πρόταση της Εθνικής Leasing για να πάρουμε 400 λεωφορεία leasing.

Σήμερα στις 12 υπογράφεται η σύμβαση για 300 νέα λεωφορεία, εκ των οποίων τα 100 είναι ηλεκτρικά, το 30% των οποίων από σήμερα που μιλάμε θα πρέπει να είναι στους δρόμους της Αθήνας το επόμενο τρίμηνο. Και το σύνολο του στόλου το επόμενο εξάμηνο.

Από σήμερα μετρά αντίστροφα ο χρόνος για την παράδοση αυτών των λεωφορείων. Την Δευτέρα ξεκινά η κυκλοφορία των 211 νέων λεωφορείων σε Ανατολική και Δυτική Αττική. Σας είχα πει πριν ενάμιση μήνα ότι μέσα στο καλοκαίρι θα ξεκινήσουμε. Άρα 26 Αυγούστου τα πρώτα 30 λεωφορεία θα είναι στους δρόμους της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής. Το σύνολο αυτού του στόλου θα είναι μέχρι τις αρχές του 2025».

Η γραμμή 4 του Μετρό

Σχετικά με το Μετρό της Αθήνας, ο υπουργός ανέφερε ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2026 αναμένεται να ολοκληρωθεί η διάνοιξη της σήραγγας για τη Γραμμή 4, με παράλληλη πρόοδο στις εργασίες για τους σταθμούς. Στη Θεσσαλονίκη, έγινε αναφορά στο μετρό και στα νέα λεωφορεία, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της κυβέρνησης για τη βελτίωση των συγκοινωνιών και στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας.

Συγκεκριμένα είπε πως: «Αυτό που ξέρετε και ισχύει απολύτως είναι ότι μέχρι το καλοκαίρι περίπου του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη της σήραγγας μέχρι τα περίπου 13 -14 χιλιόμετρα, με τους δύο μετροπόντικες. Ο ένας που ξεκινάει από την Κατεχάκη και ο άλλος που ξεκινούσε από τη Βεΐκου, πρώτα θα ολοκληρωθεί, ταυτόχρονα λειτουργούν, αλλά έχει ξεκινήσει πιο νωρίς και είναι μικρότερη η απόσταση του ενός τμήματος, αν δεν υπάρχουν εκπλήξεις θα ολοκληρωθεί η διάνοιξη αυτού. Όταν λέμε διάνοιξη δεν ανοίγει μόνο τη σήραγγα με το project, χτίζει κιόλας. Κάνει και τα δύο μαζί, άρα θα είμαστε έτοιμοι. Και παράλληλα έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τους σταθμούς. Το έργο ούτως ή άλλως ήταν προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί προς το τέλος της δεκαετίας».

Μετρό Θεσσαλονίκης

Για τη Θεσσαλονίκη ανέφερε πως: «οι 13 σταθμοί θα λειτουργήσουν τον Νοέμβριο του 2024. Συγκεκριμένη ημερομηνία θα υπάρξει από τον πρωθυπουργό στη ΔΕΘ και προχωρά και θα υλοποιηθεί μέχρι το τέλος του 25 και η προσθήκη της επέκτασης μέχρι την Καλαμαριά. Ταυτόχρονα, ήδη στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και είναι πιο ορατό αυτό σε σχέση με την Αθήνα, γιατί αντιλαμβάνεστε ότι η αναλογία ως προς τον συνολικό στόλο είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Είναι σε κυκλοφορία τα 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία. Έτοιμος και ο σταθμός φόρτισης, ο οποίος και εγκαινιάστηκε. Αυτό που θα υπάρξει τώρα είναι ένας καινούργιος διαγωνισμός και από τον ΟΛΘ, όπως λέγεται και από τον ΟΑΣΘ, δηλαδή τους συγκοινωνιακούς φορείς της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλονίκης για leasing κατ’ αντιστοιχία της Αθήνας και νέο στόλο από τον ΟΑΣΘ».

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Ναυάγιο στη Σικελία: Το μυστήριο με τη βύθιση του σούπερ γιοτ – Εντοπίστηκαν 5 σοροί, αναζητείται μία
Επόμενο Άρθρο Χειρότεροι και από την Βουλγαρία οι μισθοί των Ελλήνων ανά ώρα εργασίας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Κρήτη

Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά στις Κάτω Ασίτες – Μήνυμα από το 112

23/06/2025
Κρήτη

Μαρινάκης ξανά και στην προεδρία των ΔΕΥΑ της χώρας!

05/03/2024
Κρήτη

Απίστευτος βανδαλισμός σε σχολείο!

27/03/2024
Κρήτη

Δεν θα ησυχάσουμε από την αφρικανική σκόνη – Έρχεται νέο κύμα!

29/03/2024
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?