Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Gov.gr: Νέα απάτη με παραπλανητικά μηνύματα για επιστροφές φόρου και επιδόματα
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Ελλάδα > Gov.gr: Νέα απάτη με παραπλανητικά μηνύματα για επιστροφές φόρου και επιδόματα

Gov.gr: Νέα απάτη με παραπλανητικά μηνύματα για επιστροφές φόρου και επιδόματα

Τελευταία ενημέρωση: 12/01/2024 17:53
Ελλάδα
Share
4 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Νέα απάτη παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες, όπου οι χρήστες καλούνται να ανοίξουν έγγραφο, που φέρεται να έχει σταλεί από το gov.gr.

Η απάτη αφορά πολλά ψευδή μηνύματα σχετικά με επιστροφές φόρου ή χορήγηση επιδομάτων, τα οποία «προσομοιώνουν αίτημα από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του δημοσίου, δηλαδή το το Gov.gr και καλούν τους πολίτες να δουν έγγραφο, το οποίο έχει αναρτηθεί στην προσωπική τους θυρίδα».

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, όσο αληθοφανής φαίνεται ο αποστολέας ή και τα μηνύματα που λαμβάνουν, ώστε να μην πέσουν θύματα επιτήδειων που δρουν με αυτόν τον τρόπο.

Πρόκειται για phishing, μία ενέργεια εξαπάτησης των χρηστών του διαδικτύου, όπου ο αποστολέας φαίνεται να είναι «αξιόπιστος οργανισμός ή πρόσωπο» που καλεί τον αποδέκτη του μηνύματος να ακολουθήσει τις οδηγίες που του δίνονται. Όμως αυτές οι οδηγίες μπορεί περιλαμβάνουν έναν σύνδεσμο (δηλαδή ένα link) και να ζητούν από τον αποδέκτη να πατήσει κλικ επάνω. Οι ίδιες οδηγίες μπορούν επίσης να ζητούν από τον παραλήπτη να δώσει τα δεδομένα του, όπως ευαίσθητα ιδιωτικά στοιχεία, κωδικούς, στοιχεία ταυτότητας ή διαβατηρίου, τραπεζικό λογαριασμό, τραπεζική κάρτα και άλλα.

Χρήσιμες οδηγίες ασφάλειας των χρηστών μετά την απάτη σε βάρος του Gov.gr

Η Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπενθυμίζει χρήσιμες οδηγίες για την ενίσχυση της ασφάλειας και της ιδιωτικότητας των πολιτών.

  • Δεν θα πρέπει ποτέ να δίνονται προσωπικά στοιχεία (π.χ. κωδικοί e-Βanking, αριθμοί/PIN καρτών, όνομα χρήστη, κωδικός πρόσβαης) σε υποτιθέμενους διαμεσολαβητές, νομικά γραφεία, λογιστές ή άλλους επιτήδειους για δήθεν εξυπηρέτηση (π.χ. σε θέματα κρατικής επιδότησης, Power/Fuel/Τουρισμός για όλους ή άλλες περιπτώσεις όπως ενοικίαση δωματίων κλπ).
  • Θα πρέπει να γίνεται χρήση της επίσημης ιστοσελίδας του φορέα, του οργανισμού ή της τράπεζας ή μέσω της εφαρμογής στο κινητό (app) και όχι μέσω συνδέσμων από κάποιο μήνυμα ή email, μηχανές αναζήτησης ή άλλες ιστοσελίδες.
  • Σε περίπτωση κάποιου ύποπτου email, θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνία με τον αποστολέα για να ελεγχθεί η αυθεντικότητά του.
  • Θα πρέπει να γίνεται προσεκτικός έλεγχος της διεύθυνσης του αποστολέα. Τα μηνύματα τύπου phishing έχουν συχνά διευθύνσεις αποστολέα που δεν έχουν σχέση με αυτόν που υποτίθεται ότι τα στέλνει.
  • Θα πρέπει να ελέγχεται το είδος των πληροφοριών που ζητούνται. Ακόμα και αν ένα μήνυμα φαίνεται αυθεντικό, είναι απίθανο κάποιος φορέας, τράπεζα ή εταιρεία να επικοινωνήσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να ζητήσει προσωπικά στοιχεία, στοιχεία τραπεζικής ή πιστωτικής κάρτας, ή άλλα προσωπικά ή ευαίσθητα δεδομένα.
  • Θα πρέπει να υπάρχει επιφυλακτικότητα εάν το μήνυμα δημιουργεί μια αίσθηση επείγοντος. Οι επιτιθέμενοι προσπαθούν συχνά να ασκήσουν πίεση χρησιμοποιώντας αυτήν την τακτική.
  • Θα πρέπει επίσης να υπάρχει επιφυλακτικότητα με μηνύματα επιστροφής φόρου ή χορήγησης επιδομάτων.
  • Είναι αποτελεσματικός ένας ενδελεχής έλεγχος γραμματικής και ορθογραφίας καθώς τα τυπογραφικά λάθη και η κακή γραμματική είναι συχνά χαρακτηριστικά των μηνυμάτων τύπου phishing.
  • Υπάρχουν αρκετές λύσεις ασφάλειας και αντιμετώπισης κακόβουλου λογισμικού (antispamming) που περιλαμβάνουν λειτουργίες αναγνώρισης και απόρριψης κακόβουλων μηνυμάτων.

lifo.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Επίδομα παιδιού: Πότε κλείνει η πλατφόρμα για τους δικαιούχους του 2023
Επόμενο Άρθρο Φρίκη με νέα υπόθεση βιασμού και μαστροπείας ανήλικων κοριτσιών

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ελλάδα

Αστυνομικός της Βουλής: Δίωξη για βιασμό ανηλίκου στη σύζυγο του – Της απαγορεύτηκε η επικοινωνία με τα παιδιά

17/01/2025
Ελλάδα

Άγιος Σεβαστιανός

18/12/2023
ΑπόψειςΕλλάδα

Παναγιώτης Παύλος: «Το emails – gate είναι πολύ πιο σοβαρό από όσο το εμφανίζει κυβέρνηση»

19/03/2024
Ελλάδα

Υψηλές θερμοκρασίες και σήμερα – 40 -42 βαθμούς Κελσίου στην Κρήτη

13/06/2024
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?