Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: «Μαχαίρι» στις δαπάνες και σε είδη πρώτης ανάγκης σχεδιάζει ένας στους δύο Έλληνες
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Ελλάδα > «Μαχαίρι» στις δαπάνες και σε είδη πρώτης ανάγκης σχεδιάζει ένας στους δύο Έλληνες

«Μαχαίρι» στις δαπάνες και σε είδη πρώτης ανάγκης σχεδιάζει ένας στους δύο Έλληνες

Τελευταία ενημέρωση: 27/11/2023 08:43
Ελλάδα Οικονομία
Share
2 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

«Φρένο» στις αγορές ακόμη και σε τρόφιμα, είδη προσωπικής υγιεινής και οικιακά είδη σκοπεύει να βάλει μέσα στο επόμενο 12μηνο ένας στους δύο Έλληνες λόγω των πληθωριστικών πιέσεων και της ακρίβειας, ενώ πάνω από 7 στους 10, σχεδιάζουν να περιορίσουν δευτερεύουσες ανάγκες όπως ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. 

Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Focus Bari η οποία διεξήχθη μέσω του διεθνούς δικτύου YouGov σε 18 χώρες, η Ελλάδα έρχεται δεύτερη σε βαθμό μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών μετά την Αγγλία, με πάνω από 3 στους 5 Έλληνες να δηλώνουν ότι τα εισοδήματά τους χάνουν την αγοραστική τους ισχύ. Έτσι, στον βαθμό ανησυχίας για περαιτέρω επιπτώσεις του πληθωρισμού στο μέλλον, η Ελλάδα έρχεται πρώτη ανάμεσα στις 19 χώρες, με 9 στους 10 Έλληνες να ανησυχούν για τον πληθωρισμό και την ακρίβεια.

Η πτώση της αγοραστικής δύναμης οδηγεί τους καταναλωτές στο να ασχολούνται και να προσέχουν τις τιμές στις αγορές τους. Στην Ελλάδα αυτό συμβαίνει περισσότερο κατά τα ψώνια τους στο σουπερμάρκετ, στις παραγγελίες delivery και στα ρούχα. Παράλληλα, εξαιτίας της ακρίβειας οι καταναλωτές τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς διαφοροποιούν τις αγορές τους, «κόβοντας» τις δευτερεύουσες δαπάνες όπως προϊόντα ομορφιάς, ρούχα-παπούτσια, παιχνίδια κλπ., αλλά και τις βασικές, όπως τα τρόφιμα. Μία τάση που όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα της έρευνας, θα συνεχιστεί και το επόμενο έτους.

Συγκεκριμένα, ένας στους δύο Έλληνες σκοπεύει τους επόμενους 12 μήνες να δαπανά λιγότερα για την αγορά των τροφίμων και των ποτών, εκτός του αλκοόλ. Το αντίστοιχο ποσοστό στις υπόλοιπες χώρες της έρευνας είναι στο 24%.

Σε ποσοστό 56% οι Έλληνες σκοπεύουν να μειώσουν τις δαπάνες σε οικιακά είδη/είδη προσωπικής υγιεινής, (23% στις άλλες χώρες) επίσης το 73% σε είδη προσωπικής φροντίδας ομορφιάς (39% διεθνώς), το 83% σε ρούχα/παπούτσια/αξεσουάρ και το 79% (31% διεθνώς) σε παιχνίδια/παζλ/βιβλία (37% διεθνώς). Το 83% επίσης, δηλώνει πως θα περιορίσει τις δαπάνες σε αλκοόλ (40% διεθνώς).

cnn.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Cyber Monday: Σήμερα οι ηλεκτρονικές αγορές με εκπτώσεις – Οι συμβουλές του Συνηγόρου Καταναλωτή
Επόμενο Άρθρο Νέα επιχειρηματικότητα: Μέχρι πότε θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις για την επιδότηση

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Οικονομία

Γιατί δεν συμβαδίζουν στην Ελλάδα η Παραγωγικότητα και Αυξήσεις μισθών

30/11/2023
Οικονομία

Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ από 17 έως 21 Φεβρουαρίου

15/02/2025
Ελλάδα

Κορυφώνεται ο καύσωνας- Δύσκολο το τριήμερο-Αποπνικτικές οι νύχτες

23/07/2025
Ελλάδα

Επιστήμονες διευκολύνονται να υπηρετήσουν τη στρατιωτική τους θητεία με απόφαση Κεφαλογιάννη – Τι προβλέπει

20/08/2024
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?