Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Διαβάζετε: Τι ψάχνουμε στο Google; – Γιόγκα το πρωί, ελληνικό σούσι το απόγευμα και προβλήματα υγείας το βράδυ
Ειδοποίηση Δείτε Περισσότερα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράςAa
Μυλοπόταμος NewsΜυλοπόταμος News
  • Μυλοπόταμος
  • Κρήτη
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Αγροτικά
  • Υγεία
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις
Έχετε λογαριασμό; Είσοδος
Ακολουθήστε μας
mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr
Μυλοπόταμος News > Ροή Ειδήσεων > Κοινωνία > Τι ψάχνουμε στο Google; – Γιόγκα το πρωί, ελληνικό σούσι το απόγευμα και προβλήματα υγείας το βράδυ

Τι ψάχνουμε στο Google; – Γιόγκα το πρωί, ελληνικό σούσι το απόγευμα και προβλήματα υγείας το βράδυ

Τελευταία ενημέρωση: 02/11/2023 16:43
Κοινωνία
Share
6 λεπτ. ανάγνωση
SHARE

Με τουλάχιστον 8,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google να πραγματοποιούνται καθημερινά, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε χρησιμοποιήσει τις μηχανές αναζήτησης για να ψάξουμε πληροφορίες ή απαντήσεις σε ερωτήματα που μοιράζεται μεγάλο μέρος του κοινού και που διαφοροποιούνται ανά ώρα της ημέρας.

Ζούμε σε μεγαλουπόλεις, πάμε στο γραφείο μας, ή στην δουλειά μας γενικότερα, έχουμε ρεπό τα Σαββατοκύριακα και λατρεύουμε να σκρολάρουμε στα κινητά μας για να βλέπουμε αστεία βίντεο με κατοικίδια.

Στο τέλος της ημέρας, οι καθημερινότητές μας μοιάζουν, λίγο ή πολύ. Αυτό φυσικά μεταφέρεται και στο κομμάτι των διαδικτυακών μας πρακτικών, που επίσης συγκεντρώνουν πολλές ομοιότητες.

Τα πράγματα τα οποία ψάχνουμε αποτελούν ένα αντίστοιχο παράδειγμα. Οι Michelle Rial, Raplael Lee και τα Google Trends λοιπόν, συνεργάστηκαν, θέλοντας να δώσουν μια απάντηση στο ερώτημα «Τι ψάχνουμε στο Google;» Η συγγραφέας και illustrator και ο μηχανικός τεχνολογίας κατηγοριοποίησαν και ανέλυσαν τα δεδομένα των αναζητήσεων της Google, ανακαλύπτοντας ότι τελικά έχουμε πολλά περισσότερα κοινά από ό,τι φανταζόμαστε, ειδικότερα συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Τι ψάχνουμε το πρωί στο Google;

Από ό,τι φαίνεται οι αναζητήσεις μας το πρωί επικεντρώνονται σε δυο λέξεις: γιόγκα και γαλλικό τοστ.

Στην Αυστραλία, το Βέλγιο, τον Καναδά και τη Γαλλία, οι όροι με θεματική την γιόγκα έχουν την τιμητική τους κατά τη διάρκεια του πρωϊνού. Αντίστοιχα, οι άνθρωποι στην Γερμανία, Νότια Κορέα, Νιγηρία και Ταιβάν απολαμβάνουν μάλλον περισσότερο από την πρωινή γιόγκα, το λεγόμενο French toast. Το Μεξικό, το Βέλγιο, η Ρωσία και οι ΗΠΑ φαίνεται να μοιράζονται κυρίως την ανάγκη τους για γνώση του μέλλοντος, αφού οι όροι αναζήτησης που αφορούν τα ζώδια είναι οι πιο δημοφιλείς.

Το πρωϊνό ξεκινάει διαφορετικά για την Γερμανία, το Πακιστάν και την Ισπανία, με τους ανθρώπους να αναζητούν όρους που έχουν να κάνουν με τον διαλογισμό. Η Ελλάδα, η Νιγηρία, οι Φιλιππίνες και η Ρωσία συγκεντρώνουν όλες την ίδια ανάγκη και αγάπη για προσευχή, με τις λέξεις κλειδιά που ταιριάζουν με αυτή, να είναι μεγαλύτερες σε ποσοστά.

Ο καφές είναι επίσης μια αγαπημένη αναζήτηση για πολλούς ανθρώπους στον κόσμο που ξεκινούν έτσι την ημέρα τους, αλλά κυρίως για τους Ούγγρους, Ρουμάνους, Μεξικανούς και Σαουδάραβες. Έκπληξη προκαλούν οι πρωινές αναζητήσεις του Περού, εκεί όπου οι όροι λάπτοπ, νοσοκομείο και τράπεζα είναι οι βασικές λέξεις που ψάχνουν. Άραγε τι συμβαίνει στο Περού;

Τι γκουγκλάρουμε το μεσημέρι;

Σουηδία, Τουρκία, Ολλανδία και Χιλή λατρεύουν να αναζητούν συνταγές για noodles, τα οποία κατέχουν τις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων – όχι αδίκως, αφού είναι πεντανόστιμα. Η παέγια – παραδοσιακό ισπανικό πιάτο με ρύζι, κρέας και θαλασσινά – αντίστοιχα, εκτιμάται ιδιαιτέρως στην Φιλανδία, την Ολλανδία, την Ινδονησία και την Αυστραλία. Στην Δανία, την Αίγυπτο και τη Σουηδία, η σούπα προτιμάται, ενώ οι Καναδοί, Ινδονήσιοι, Πολωνοί και Σουηδοί – μάλλον είναι καλοφαγάδες – λατρεύουν από ότι φαίνεται από τις αναζητήσεις τους να παραγγέλνουν από έξω.

Τι αναζητούμε το απόγευμα;

Το φαγητό δεν σταματάει το μεσημέρι. Έτσι για την Χιλή, την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιαπωνία, το σούσι προτιμάται. Η Ελλάδα φυσικά δεν μπορεί απλώς να περιοριστεί στο σούσι. Έτσι, μαζί με την Ισπανία, την Σιγκαπούρη και τις ΗΠΑ, αναζητά απεγνωσμένα τον όρο φαλάφελ, είτε για να το φτιάξει μόνη της, είτε για να το παραγγείλει. «Πίτσα» ψάχνουν, μάλλον για τους ίδιους λόγους, η Γαλλία, το Ισραήλ, το Πακιστάν και η Πορτογαλία, ενώ οι μπρουσκέτες απασχολούν περισσότερο τους Ινδούς, Πολωνούς και Αργεντίνους.

Και τι θα φάμε για γλυκό; Στις ΗΠΑ, Γερμανία και την Αυστραλία η πανακότα είναι μάλλον το επιθυμητό γλύκισμα, αφού ο όρος έχει τα περισσότερα κλικαρίσματα στο Google search. Οι γλυκατζήδες Αυστραλοί, μαζί με τους Ελβετούς, τους Πακιστανούς και τους Ιαπωνέζους ψάχνουν για το mochi – ένα ιαπωνικό επιδόρπιο που παρασκευάζεται από γλυκό ριζάλευρο, με μαστιχωτή και λεία υφή.

Τα απογεύματα των Παρασκευών μας μοιάζουν να μας απασχολούν τα ίδια πράγματα. Για το Βέλγιο, την Ισπανία, την Γαλλία και την Τσεχία ο όρος «συναυλία» είναι κοινός και δημοφιλής στις αναζητήσεις τους, ενώ για την Ισπανία, την Ρωσία και τις Φιλιππίνες είναι ο όρος «παιδί».

Βραδινές αναζητήσεις

Θλίψη ή στενοχώρια και μουσική. Δυστυχώς για κάποιους ανθρώπους στον κόσμο, το βράδυ συνδέεται με την θλίψη ή τη μοναχικότητα, όταν η έκρυθμη καθημερινότητά μας παύει. Αυτό ισχύει για την Βραζιλία, την Χιλή, τις Φιλιππίνες και την Ουκρανία.

Όσο περνάει η ώρα και βραδιάζει τα αποτελέσματα γίνονται και λιγότερο θετικά. Για τον Καναδά, την Αυστρία, την Κολομβία, την Ρουμανία, την Αυστραλία, την Ισπανία και το Περού, οι όροι «πόνος στην μέση», «διάρροια» και «δυσκοιλιότητα» είναι οι πιο δημοφιλείς. Για την Ρωσία, την Ινδονησία και την Ινδία, το ίδιο συμβαίνει με τον όρο «αϋπνία».

Ο αγνωστικισμός, ο αθεϊσμός και τα κρυπτονομίσματα, – μάλλον επειδή και τα τρία ενέχουν την έννοια του αγνώστου για πολλούς ανθρώπους – είναι οι πιο αναζητήσιμοι όροι για την Αυστραλία, την Βραζιλία, το Μεξικό, την Γαλλία, την Ισπανία, την Πολωνία και την Κολομβία. Για την Ελλάδα το βράδυ σημαίνει φίλοι και κρασί. Το ίδιο για την Ισπανία, την Ουγγαρία και την Δανία.

Ίσως αυτή να είναι και η ιδανικότερη αναζήτηση για να κλείσουμε ένα πολυάσχολο και λίγο κουραστικό βράδυ, μια μικρή δόση αλκοόλ και μια καλή παρέα.

protothema.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Αντιγραφή URL
Προηγούμενο Άρθρο Χανιά: Συνεχίζονται οι γεννήσεις από παρένθετες – Δυο μωράκια στο Νοσοκομείο Χανίων εν αναμονή του τεστ DNA
Επόμενο Άρθρο Δήμος Ρεθύμνης: Σεμινάριο αυτοάμυνας για γυναίκες

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΕλλάδαΚοινωνία

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το Πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024

29/03/2024
ΚοινωνίαΚρήτηΡέθυμνο

Διαμαρτυρία της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στα γυμνάσια Ανωγείων, Κράνας και Γαράζου

09/11/2023
Κοινωνία

Ραφαέλα Πιτσικάλη: «Την ώρα που έφευγε, μας χαμογελούσε σαν να είδε φως» – Συντετριμμένη η μητέρα της

27/01/2024
Κοινωνία

Καμία δομή δεν δέχεται τα θύματα με αναπηρία του youtuber από το Κερατσίνι – Ποιοι οι λόγοι που παρουσιάζουν

19/11/2023
Προηγούμενο Επόμενο
Mylopotamos News Logo
  • Tηλ: 28340 22668
  • Email:[email protected]
  • Πολιτική Απορρήτου & Cookies
  • Μυλοπόταμος
  • Ειδήσεις
    • Ρέθυμνο
    • Κρήτη
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Κατηγορίες
    • Αγροτικά
    • Απόψεις
    • Εκπαίδευση
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Πολιτικά
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Οικονομία
  • Εκδηλώσεις

mylopotamosnews.gr © a part of webplus.gr

Μυλοπόταμος News
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Mylopotamos News Logo
Καλωσορίσατε πίσω!

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Username or Email Address
Password

Έχασες τον κωδικό σου?